Social Icons

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Gamer Speaking : Τα χειρότερα παιχνίδια που έχω παίξει


Μετά από λαική ( λέμε τώρα) απαίτηση των χιλιάδων εκατομμυρίων fans μου που τους μοιράζω κάθε φορά μετά τις 11 και τέταρτο παρακαλώ το βράδυ αυτόγραφα με έξαλλες φωτογραφίες μου με τις εκατομμύρια τσούπρες που έχω στην διαθεσή μου καθημερινά,επιστρέφει η στήλη που ΕΣΕΙΣ (σοβαρά μιλάω τώρα) κάνατε μεγάλη και σας ευχαριστώ.Το Gamer Speaking είναι και πάλι εδώ με την κλασσική και όμορφη hardcορίλα που διαθέτει και εδώ απλά θα κράζω για θέματα που αφορούν το gaming και όχι μόνο.Σήμερινο θέμα μου είναι ένα προσωπικό μου βιώμα.


Στοίχημα όλοι έχετε βρεθεί  σε μια κατάσταση όπου πάτε σε ένα κατάστημα και αγοράζετε ένα game έχοντας ενθουσιαστεί για αυτό.Γυρνάτε σπίτι ενθουσιασμένοι με δάκρυα στα μάτια από την τεράστια συγκίνηση που σας διακατέχει και ετοιμάζεστε να παίξετε το παιχνίδι που δαπανήσατε 60 ευρώ από το προσωπικό σας κομπόδεμα.Το βλέπετε και μετά σας έρχεται να κάνετε εμετό από τα μάτια και μετά αρχίζετε να βρίζετε τον εαυτό σας και τους γονείς σας ( ε γιατί το φταίξιμο συνήθως το ρίχνουμε σε κάποιον άλλον) και καταριέστε την ημέρα και την στιγμή που το αγοράσατε.Με αφορμή αυτό το γεγονός ήρθε η ώρα να μιλήσω για 4 παιχνίδια που με έκαναν να απογοητευτώ τόσο πολύ ώστε να μην μπορούσα να αποκαλώ τον εαυτό μου gamer.

1.Duke Nukem Forever

Θα το παραδεχτώ.'Ημουν τρελά πορωμένος με τον Duke Nukem.Είναι ένας σκληρός τύπος που σκοτώνει εξωγηίνους για πλάκα με το χρυσό του το πιστόλι,έχει το look ενός Αμερικάνου Ivan Drago,και το κυριότερο,επιλέγει όποια γκόμενα θέλει όποτε ο ίδιος γουστάρει..Είχα παίξει το Manhattan Project και μου άρεσε τρελά οπότε περίμενα με τρελή ανυπομονησία το Duke Nukem Forever..Ωστόσο με το που το πήρα το παιχνιδάκι,δύο ώρες μου ήταν αρκετές να καταλάβω πως ήταν το χειρότερο Duke Nukem που έχω δεί.Για το μόνο πράγμα που άξιζε,ήταν για τις αδερφές Holsom ( όποιος το έχει πάιξει έστω και λίγο θα καταλάβει).

2.American McGee's Bad Day LA 

Ο American McGee είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους developers στην gaming industry.Ωστόσο και αυτός έχει κάνει τα πικρά του λάθη..Ένα από αυτά τα λάθη ήταν το Bad Day LA.Το χα κατεβάσει περιμένοντας να δω κάτι που θα με ξετρελάνει μετά το πολύ καλό Grimm και το Alice.Ωστόσο το παιχνίδι αποδείχτηκε πάτος θυμίζοντας μου μια κακιά ημέρα που θα μπορούσε να έχει ένας άνθρωπος κατά την διάρκεια μιας γαστρεντερικής δυσλειτουργίας..Το παιχνίδι ήταν τόσο χάλια επεξεργασμένο που η πράσινη γλίτσα που μόλυνε το περιβάλλον μου θύμιζε τον εμετό που έκανε ο γείτονας μου,ο κυρ Βασίλης μόλις ήπιε 2 μπουκάλια ουίσκι μονοκοπανιά.

3.Chicago Enforcer

Στις ένδοξες ημέρες όπου είχα το πρώτο XBOX,ψάχνοντας παιχνίδι μετά το Βatman Begins,το οποίο το έλιωσα,βρήκα το Chicago Enforcer,ένα παιχνίδι που ακόμα και ο πατέρας μου ήθελε να παίξει,όντας fan των Action Games.Το αγοράσαμε θυμάμαι τον Αύγουστο του 2004 και εγώ όντας μικρούλης ήθελα να το παίξω σαν τρέλος,θέλοντας να γνωρίσω την βία των παιχνιδιών...Θυμάμαι με το που το έπαιξα άρχισα να κλαίω γιατί δεν μπορούσα να κινήσω τον χαρακτήρα μου..Που να ήξερα οτι για να κινήσω τον χαρακτήρα μου έπρεπε να κρατάω πατημένο το Α και τον δεξι μοχλό και ταυτόχρονα να πατάω και το RT για να τρέχω και επίσης για να πυροβολώ έπρεπε να κινώ μπρος τα μπροστά τους δύο μοχλούς και να πατάω Β.Σας κούρασα; Μάλλον ναι.Για την ιστορία μετά απο δύο εβδομάδες,ο πατέρας μου το πέταξε στον τενεκέ και για να μου αναπληρώσει το χαμένο παιχνίδι μου πήρε το μέγιστο GTA 3.

4.Aquaman : Battle for Atlantis 

Οι σούπερ ήρωες αποτελούσαν ισχυρό κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας.Και όταν έμαθα ότι ο τρανός Aquaman που ήταν στην Λεγεώνα των Υπερηρώων ( και συντρόφευε το κ******ι της Wonder Woman) θα έβγαζε παιχνίδι χάρηκα.Το πήρα και αυτό και το μόνο που είδα είναι ένα μικρό σκατόπαιδο που ήθελε να το παίξει Aquaman και δεν φτάνει όλο αυτό ήταν και χτικιάρικο,και δεν είχε τους μύες που έχουν όλοι οι σούπερ ήρωες.Το παιχνίδι αυτό αποτέλεσε σπίλιωση του ονόματος του Aquaman και σίγουρα δεν θα ήθελε κανένας να το παίξει.Δεν το προτείνω σε κανέναν.Εκτός αν βέβαια θέλετε να έχετε ένα παιχνίδι όπου απασχολεί το μικρό αδερφάκι σας το οποίο σας κάνει την ζωή κόλαση προκειμένου να παίξει στην κονσολάρα σας ( true story).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.