Social Icons

Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Ανασκόπηση PlayStation για το 2013 (πρώτο μέρος)

Το 2013 θα μείνει στη μνήμη μας ως η χρονιά που ήταν αφιερωμένη στους παίκτες. Ακολουθήστε μας σε μια αναδρομή στους 12 προηγούμενους μήνες που άλλαξαν μια για πάντα τον τρόπο παιχνιδιού.
Ιανουάριος, Φεβρουάριος και Μάρτιος

Το ήδη καταιγιστικό 2012 έθεσε ψηλά τον πήχυ για το 2013 στα κεντρικά γραφεία του PlayStation. Στις 31 Ιανουαρίου, το PlayStation προσκάλεσε τον κόσμο σε μια διοργάνωση στη Νέα Υόρκη, με το όνομα "PlayStation Meeting 2013". Η ημερομηνία-σταθμός ήταν η 20ή Φλεβάρη...
Το βίντεο teaser δεν έδωσε άλλα στοιχεία... και καθώς οι μέρες του Φεβρουαρίου περνούσαν, η αγωνία κορυφωνόταν. Μόλις ο πρόεδρος της PlayStation, Andrew House, ανέβηκε στη σκηνή, ο κόσμος περίμενε τη μεγαλειώδη ανακοίνωση από τα χείλη του με κομμένη την ανάσα: το PlayStation 4 θα ήταν σύντομα κοντά μας... και μάλιστα μέσα στην ίδια χρονιά.
Δεν ήταν μια απλή ανακοίνωση, αλλά μια δήλωση βούλησης, μια "ματιά στο μέλλον των παιχνιδιών", όπως είπε ο Andrew. Ο υπεύθυνος αρχιτέκτονας του συστήματος, Mark Cerny, ανέβηκε στη συνέχεια στη σκηνή για να παρουσιάσει τις τεχνικές προδιαγραφές που επρόκειτο να έχει το σύστημα και μας αποκάλυψε ότι το PS4 θα έδινε την ευκαιρία στις εταιρείες ανάπτυξης να "δημιουργήσουν τις εμπειρίες παιχνιδιού που πάντα ονειρευόντουσαν". Τότε, παρουσίασε και το δικό του παιχνίδι PS4, το Knack. Ακολούθησαν οι εξέχουσες προσωπικότητες της βιομηχανίας ανάπτυξης παιχνιδιών που ανέβηκαν στη σκηνή για να ανακοινώσουν τα παιχνίδια KILLZONE SHADOW FALL, inFAMOUS Second Son, DRIVECLUB και πολλά άλλα.
Ένα πράγμα το οποίο δεν αποκαλύφθηκε ήταν η εμφάνιση του συστήματος PS4. Θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τον Ιούνιο στην Ε3 για να το μάθουμε...
Πώς θα ήταν ο Μάρτης μετά από έναν τόσο συναρπαστικό Φεβρουάριο; Γεμάτος νέα παιχνίδια για το PlayStation 3 και το PlayStation Vita, όπως το Sly Cooper: Thieves in Time, το Bioshock Infinite και το God of War: Ascension. Επίσης, μάθαμε ότι ο δημοφιλής ηθοποιός Willem Dafoe θα συνεργαζόταν με την Ellen Page στο BEYOND: Two Souls - και ότι το διαδραστικό θρίλερ του PlayStation 3 ήταν υποψήφιο για βραβείο στο φημισμένο φεστιβάλ κινηματογράφου Tribeca.
Απρίλιος, Μάιος και Ιούνιος
Τον Απρίλιο, ένα ταξίδι στα ένδοξα πλακόστρωτα της Διαγώνιας Αλέας μάς προσέλκυσε στο Pottermore στο PlayStation Home για το PS3. Έδωσε στους Μαγκλ τη δυνατότητα να απολαύσουν πολύ διάσημες τοποθεσίες από τα βιβλία του Χάρι Πότερ, με μια σειρά από διαθέσιμα μίνι παιχνίδια και πολλά μυστικά που έπρεπε να αποκαλύψουν.
Από τους μικρούς μάγους στους ρωμαλέους παλαιστές, το Guacamelee!, η περιπέτεια πλατφόρμας με θέμα τους μασκοφόρους μαχητές είχε τεράστια απήχηση στους κατόχους του PS3 και του PS Vita. Στο μεταξύ, το Thomas Was Alone, απέδειξε ότι δεν χρειάζονται εκθαμβωτικές στολές και σαρωτικά συνδυαστικά χτυπήματα για να γίνει επιτυχία ένα παιχνίδι ανεξάρτητης παραγωγής. Η χαμηλών τόνων περιπέτεια γρίφων αποδείχτηκε τόσο μεγάλη επιτυχία που όλοι περίμεναν με ενθουσιασμό το επόμενο παιχνίδι του δημιουργού Mike Bithell, το Volume, στο PS4 και το PS Vita.
Ο Μάιος ήταν ο μήνας για τους αυτοκινητόβιους. Το πρώτο παιχνίδι που βγήκε από το γκαράζ ήταν το GRID 2, ένα τεράστιο, επιθετικό παιχνίδι αγώνων δρόμου που ανεβάζει στα ύψη την αδρεναλίνη, με εντυπωσιακά αμάξια όπως Pagani και McLaren. Αμέσως μετά είχε σειρά η ανακοίνωση για το τελευταίο παιχνίδι της Polyphony Digital, Gran Turismo 6, η οποία συμπληρώθηκε από μια εορταστική εκδήλωση πολλών οκτανίων για τα 15 χρόνια του Gran Turismo στη διάσημη πίστα του Σίλβερστοουν.
Η E3 που έλαβε χώρα τον Ιούνιο έγινε το αμέσως επόμενο επίκεντρο της προσοχής για τη χρονιά που πέρασε μετά το PlayStation Meeting 2013. Η συνέντευξη τύπου της Sony Computer Entertainment America καθόρισε τον παλμό της έκθεσης και αποκάλυψε τι θα ακολουθούσε την υπόλοιπη χρονιά. Το μέχρι τώρα κρυφό σχέδιο με τις έντονες γωνίες του PS4 παρουσιάστηκε τελικά στον κόσμο, μαζί με την ολοκαίνουργια περιπέτεια δράσης The Order: 1886 και την τιμή λιανικής πώλησης του συστήματος, που ενθουσίασε το πλήθος. Επίσης, ρίξαμε μια πρώτη ματιά στη δοκιμαστική έκδοση του φιλόδοξου Destiny, και στην απίθανη σειρά από νέους τίτλους ανεξάρτητης παραγωγής, όπως το Transistor και το Outlast.
Επίσης, δεν πρέπει να ξεχάσουμε την φημισμένη ιστορία επιβίωσης του The Last of Us στο PS3. Δίκαια, λοιπόν, ο Ιούνιος θα μας μείνει αξέχαστος, καθώς καθόρισε μια για πάντα το παρόν και το μέλλον του PlayStation.
Και το καλύτερο απ' όλα; Όπως αποδείχτηκε στην Ε3 και με το The Last of Us, η πλήρης επιτυχία του PlayStation δεν φάνηκε από την αρχή, αλλά κορυφώθηκε σταδιακά στο δεύτερο μισό του 2013...

(Πηγη  http://gr.playstation.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.